Нашият екип

Ние сме международен екип, който се развива непрекъснато. От основаването през 2005 г. подобряваме качеството на нашите услуги. Акцентът в работата ни пада върху човека – ние работим с хора и за хора. В „Хаусенгел“ работят открити, ентусиазирани хора. В момента работим на седем европейски пазара: в Германия, Полша, Румъния, България, Хърватия, Литва и Унгария. Повече от 14 години подпомагаме социални асистенти от Европа, които работят в Германия, и им предлагаме законни възможности за работа и сигурност. Социалните асистенти могат да разчитат на нас във всяка ситуация.

Коя тема Ви интересува?
Моля, изберете

Нашият български екип

Българският филиал  стартира работата си  в столицата София през септември 2017 г. и активно навлиза на българския пазар от октомври 2018 г. В момента има 3-ма  служители на следните длъжности:

  • Консултант : Албена Маджарова дълги години е живяла и работила в Германия. Тя е жизнерадостен човек, който умее да се разбира с хората около нея.Когато има време обича да чете книги.
  • Координатор  : Биляна Венева има дългогодишен опит в  работата с клиенти  и се грижи всеотдайно за нашите франчайзополучатели. В свободното си време обича да спортува.
  • Управител: Николай Захариев има над 10 години опит на ръководни длъжности, завършил висше образование по маркетинг и мениджмънт във Виена. Хобитата му са моторните състезания и скачане с парашут.

През последната 1 ½ година нашият екип успя да се координира, работният процес върви оптимално, подкрепяме се и сме много амбицирани. В скоро време очакваме да нарастнем под формата на още един човек в екипа ни, а именно координатор връзка със семействата, с нетърпение очакваме свързаните с това предизвикателства.

Нашият български екип
Офисът на „Хаусенгел“ в София
Нашият полски екип
Полският екип на „Хаусенгел“

Нашият полски екип

Отделът за координация на поръчките съставлява по-голямата част от полския ни клон в Познан. Нашите консултантки анализират внимателно оферти и профили на нашите социални асистенти, за да предложат на всеки социален асистент най-подходящата за него поръчка. Всеки социален асистент може да разчита преди започване, по време на и след приключване на поръчката на своя координатор. Ние предоставяме само проверена информация за мястото на поръчката и здравословното състояние на нуждаещото се лице. Нашите координатори също са били социални асистенти преди и затова знаят колко е важно да дадат точна информация преди заминаване. Ние предлагаме помощ на немски, полски и украински. Тук планираме пътуванията на нашите социални асистенти, уреждаме данъчните им задължения и се грижим за административните дела. Каним Ви и в нашия офис в Люблин, където се намира отделът за набиране на кадри и координация на поръчките. Нашите координатори ще отговорят лично на въпросите Ви в работно време. Преди посещението Ви съветваме настоятелно да се свържете с нас и да си уговорите среща в определено време. Повече информация за нашия полски субсидиар е на разположение на www.hausengel.pl.

Нашият литовски екип

Филиалът на Хаусенгел Литва е основан  в Каунас през 2015 г. Постоянният растеж на компанията предизвика преместването към новото модерно офис пространство на бизнес център "1000" през 2018 година. Важно е да споменем, че филиалът нараства не само чрез броя на служителите си, но и чрез зоните на дейност, които са поети от нашия офис. В допълнение към служителите, които координират поръчките от клиента, и социални асистенти, в нашия офис се изпълняват и функциите на администрацията, централата и Академията на Хаусенгел. Едно от най-новите направления на нашата дейност е съветите и подкрепата на работещите в Латвия и Естония. Успешната комуникация между офис служителите , социалните асистенти и клиенти се гарантира не само от специализирана и лична компетентност, но и от факта, че нашите офис служители имат езикови умения на 5 езика! Ето защо можем да посъветваме всички потенциални социалниа асистенти на литовски, немски, латвийски, руски и английски език. Най-важната функция на служителите в офиса като посредник обаче е качествените съвети към хората полагащи  грижи и клиенти, както и координация на всички процеси от приемането на поръчката до окончателното изпълнение. В същото време обръщаме голямо внимание на повишаването на квалификацията на нашите социални асистенти. Офисът ни беше един от първите филиали на Хаусенгел, където се предлагаха езикови курсове на франчайзополучателите с цел подобряване на немските умения на персонала. И най-важното - тук работят хора, които със сърце са насреща за други хора! Каним ви да посетите нашия литовски уебсайт www.hausengel.lt.

Нашият литовски екип
Офисът на „Хаусенгел“ в Каунас
Нашият румънски екип

Нашият румънски екип

Екипът ни от Румъния е базиран в красивия средновековен град Сибиу - Сибиу в Трансилвания.През прозорците на офиса в Сибиу можете да се насладите на живописна панорама на града и околните планини. Тази среда насърчава ефективността и допринася за доброто настроение на нашите служители, така че те да се представят по-добре всеки ден. В румънския офис на Хаусенгел екипът от Лаура, Елена, Оана, Диана и Ксаба са на разположение на румънските социални асистенти  всеки ден с нашите услуги на румънски, немски и унгарски език. Динамиката на екипа се допълва от колежката ни Анка от централата на Хаусенгел в Хескем. Заедно предлагаме съвети и подкрепа денонощно. Нашите консултанти внимателно проучват офертите и профилите на социалните асистенти, за да могат да представят на всеки   договорите, които най-добре отговарят на техните изисквания и квалификации. Предаваме само проверена информация за договори и състоянието на лицето, за което трябва да се грижат. Всеки социален асистент, който приема договор чрез франчайза на Хаусенгел, получава подкрепата на личен координатор преди началото на договора, през целия му срок и след сключването му. Ние се грижим за всички административни проблеми за Вас. Екипът на Хаусенгел Интернационал Румъния в офиса в Сибиу е на Ваше разположение  от понеделник до петък между 08:15 и 17:30 часа. Нашите консултанти ще се радват да отговорят на всички Ваши въпроси. Свържете се с доверие към нас, и ще уговорим заедно среща. Допълнителна информация за нашия екип от Румъния може да бъде намерена и на уебсайта www.hausengel.ro.

Нашият унгарски екип

Нашият симпатичен екип в Будапеща в състав Жужа, Гергели и от скоро Агнес и Даниела. Ние сме тук, в сърцето на Будапеща от 2011г., за да с цел да се обърне внимание на социалните асистенти, които полагат грижи от унгарскоезичните области и да представи подходящи работни места на унгарски език. Разбира се, при необходимост за съвет  и спешни случаи  7-те унгарски говорещи служители (двама от тях в немската централа в Хескем) сме на разположение. Двама от колегите имат над 6 годишен опит, което прави решаването на проблеми много ефективно. Нашата колежка Габи казва за работата в Хаусенгел: Хаусенгел е голям, солидарен, колоритен и международен екип . Откровено мога да кажа, че това е най-добрият колектив, в който съм работила. Пълния текст на Габи може да прочетете тук. Още по-чувствителен и сплотен  прави факта, че три  от колежките са от обгрижващият сектор. По този начин можем да разберем по- добре нашите служители и да предложим най-добрите решения в деликатни ситуации. Ние ги подкрепяма на унгарски, немски и словашки. Можете да научите повече за нашите унгарски сътрудници на уебсайта ww.hausengel.hu.

Нашият унгарски екип
„Хаусенгел“ Унгария
Нашият хърватски екип

Съпричастност  и състрадание  към другите хора е част от нашата работа, това са нашите социални асистенти, както и немските семейства, които се нуждаят от грижи. Нашите служители, чийто собствен опит ги е  превърнал  в професионалисти в работата си, са в състояние да решат всички проблеми и да отговорят на всички изисквания. За нас  най-важно е всички, които участват в процеса по обгрижване, да са доволни и щастливи. Въпреки че работата ни понякога може да бъде изтощителна и тъжна, трябва да можем да поддържаме емоциите си под контрол и да сме щастливи в края на деня, че сме предоставили наш Хаусенгел  там, където е необходим. Можете да научите повече за нашят хърватски екип на уебсайта www.hausengel.hr.

Нашият хърватски екип

Хърватският Хаусенгел изпълнява задачите си с помощта на крилата на нашия домашен ангел.Ние сме млад, преспективен и активен екип , който го е грижа за нашите социални  асистенти, така и за всички останали колеги във всички филиали.Ние гледаме на нашата работа не само като работа, но и като съществена част от нашият живот, който ежедневно ни мотивира и ни подтиква към професионално и личностно израстване. Нашият екип е в състав от :

  • Нашата най-трудолюбива, прецизна и емпатична управителка, която е нашият малък „домашен ангел“  е по всяко време на разположение за нас - Моника Сокчевич
  • Нашите винаги усмихнати и в добро настроение координаторки, които са съпричастни към другите Инге Рулофс и Даниела Дашич
  •  Нашата състрадателна и спокойна консултантка Ерика Молнар
  • Нашата мотивирана координаторка връзки със семействата Ружица Гал, както и нашият учител  и преводач по немски Иван Мареля (Академия), и новата ни служителка в отдел администрация – Саня Петрич.

 

Нашият германски екип
„Хаусенгел“ Германия

Нашият германски екип

Нашето седалище се намира в Ебсдорфергрунд-Хескем – малко градче в Хесен. Тук бие най-често сърцето на „Хаусенгел“. По коридорите на централата ще срещнете служители от различни националности. Всички се разбираме добре не само защото говорим един език, а най-вече защото споделяме ценностна система и една обща цел. Мотото на ежедневната ни работа гласи: „Във всичко, което вършим, можем да видим сърцето“.