Запазете час за консултация +359 2 995 12 53 Чат в WhatsApp
Уеб чат

Изисква се съгласие

За да използвате чата UserLike, моля, дайте съгласието си за маркетингови бисквитки. Тези бисквитки са необходими, за да може UserLike да оптимизира и персонализира услугата за чат. Вашето съгласие може да бъде оттеглено по всяко време.

Политика за „бисквитки"

info(at)hausengel.bg
Schliessen
Schliessen
Жена на гарата Календар на назначенията Календар на назначенията

Подготовка за пътуването

След като приключи процесът за набиране на персонал и решим да работим с конкретен човек, организираме онлайн обучение за нашите франчайз-получатели. По време на обучението могат да се обсъдят подробностите на договора за франчайзинг, да се обясни формата и обхвата на сътрудничеството ни и да разсеем съмненията Ви. Целта на обучението е да се предаде ефективно най-важната информация, правата и задълженията на социалния работник, както и да се разяснят принципите на франчайз-системата.

Подготовка за пътуването
При първата поръчка в сътрудничество с „Хаусенгел“ г-жа Зофия заминава в края на 2016 г. Тя си спомня добре тази поръчка. „Много се страхувах. Всеки път, когато отиваме на ново място, се поражда страх, който се дължи на неизвестността. Това е естествено.“ Когато пристига на мястото, става ясно, че стресът е бил излишен, тъй като новият социален асистент получава помощ и подкрепа от всички страни. Първата среща с новото семейство протича в приятелска атмосфера. „Приеха ме много мило. Всички в това семейство ми се усмихваха. Партньорката, която смених, ме запозна с новите ми задачи и ми предостави цялата информация, необходима за работата. Семейството се оказа мило и дружелюбно. И обгрижваното лице беше мил, спокоен и уравновесен мъж. Спомням си го много добре.“ Навлизането в нова среда е улеснено от широката подкрепа, която Зофия получава не само от семейството и представителството, но и от служителите на „Хаусенгел“.

Списък преди отпътуване

Как да се подготвим за поръчката?

Една жена си стяга куфара

Знаем от опит, че първото пътуване в чужбина, особено по работа, е свързано с голям стрес. Чужда страна, чужд език, чужди хора – всичко ни кара да се съмняваме. Но не се страхувайте! Със следните съвети и нашата помощ ще можете да контролирате ситуацията.

Първо, разумно е да изготвите списък на необходимите неща, които ще бъдат полезни по време на пътуването и на изпълнението на поръчката, което по правило трае между 6 и 12 седмици.

Важни документи:

  • Лична карта
  • Шофьорска книжка
  • Документ за осигуряване
  • Документи, договори от фирмата, които потвърждават законността и сигурността на Изпълнителя
  • Пътни карти

Не бива да забравяте:

  • Изправен мобилен телефон със зарядно
  • Портфейл и евро за дребни разноски
  • Полско-немски разговорник или речник
  • Всички лекарства, които са Ви необходими, особено онези, които приемате постоянно, и обезболяващи

Ръчен багаж за из път:

  • Напитки / вода / термос с кафе или чай
  • Сандвичи / закуски
  • носни кърпички или мокри кърпи за бърсане на ръце

В зависимост от времетраенето на поръчката не забравяйте:

  • Облеклото - (включително бельо) да бъде изрядно и съобразено със съответното годишно време. Дори социалният асистент да тръгва през лятото, си струва да вземе един топъл пуловер, както и някакви дрехи за дъжд. Струва си и да не забравяте за удобните обувки.
  • Книги – за хора, които не ползват интернет в чужбина, препоръчваме да вземат любимата си книга или готварска книга, за да намалят стреса при приготвянето на храната.
  • Козметика и хигиенни продукти – душ гел или сапун, минимум две кърпи, шампоан, четка за коса, паста и четка за зъби, пантофи, чехли за баня.
  • Лаптоп, таблет или традиционните кръстословици.

Преди началото на поръчката е добре да оставите на роднините си информация за свързване с германското семейство, за да може всички страни да се чувстват спокойни и сигурни.

Координаторите на „Хаусенгел“ са на Ваше разположение от понеделник до петък между 08:30 ч. и 17:30 ч. на следните телефонни номера:

+359 2 995 12 53
+359 879 888 168

За спешни ситуации Ви предоставяме и служебен номер, на който може да получите помощ след 17:30 ч. в работни дни и през уикендите:

+49 151 565 178 07

Пишете през WhatsApp директно
Запазете час сега
Обадете се +359 2 995 12 53
Пишете на info(at)hausengel.bg адреса