Подготовка за пътуването

За гарантиране сигурността и комфорта на нашите социални асистенти ние се стремим да уредим всички формалности преди отпътуването им за поръчката. Затова държим много на организацията на пристигането на мястото за изпълнение на поръчката. Целта на „Хаусенгел“ е да координира процеса така, че да обхване нашите франчайзополучатели и в този случай с непрекъснато обслужване, да намали стреса от заминаването и да следи за сигурността им.

Пътуване за поръчка / пристигане

След приключване на записването и избора за работа с конкретен Възложител организираме обучения за нашите франчайзополучатели. По време на обучението се обсъждат детайлите от договора за франчайз, формата и обема на сътрудничество и всички съмнения се разсейват. Целта на обучението е да представи ефективно най-важната информация, правата и задълженията, за да може да тръгнете спокойно за изпълняване на поръчката.

Тогава идва време да се организира пътуването до мястото на поръчката. На всеки нов франчайзополучател се зачислява координатор на поръчката, чиито задължения включват и организиране на безпроблемно пристигане при обгрижваното лице.

Мъж разяснява договор на жена
Подготовка за пътуването
При първата поръчка в сътрудничество с „Хаусенгел“ г-жа Зофия заминава в края на 2016 г. Тя си спомня добре тази поръчка. „Много се страхувах. Всеки път, когато отиваме на ново място, се поражда страх, който се дължи на неизвестността. Това е естествено.“ Когато пристига на мястото, става ясно, че стресът е бил излишен, тъй като новият социален асистент получава помощ и подкрепа от всички страни. Първата среща с новото семейство протича в приятелска атмосфера. „Приеха ме много мило. Всички в това семейство ми се усмихваха. Партньорката, която смених, ме запозна с новите ми задачи и ми предостави цялата информация, необходима за работата. Семейството се оказа мило и дружелюбно. И обгрижваното лице беше мил, спокоен и уравновесен мъж. Спомням си го много добре.“ Навлизането в нова среда е улеснено от широката подкрепа, която Зофия получава не само от семейството и представителството, но и от служителите на „Хаусенгел“.
Служебен автомобил на „Хаусенгел“, служител от външната служба води социален асистент за поръчката

За да изпълним очакванията и потребностите на нашите франчайзополучатели при първата поръчка, се опитваме да ги придружаваме на всеки етап от пътуването. При първата им поръчка в Германия ги придружава наш представител. Негова задача е да помага на социалния асистент при първия контакт със семейството и да разсее евентуалните съмнения.

Нашите социални асистенти избират сами най-удобната за тях форма на пътуване. Задача на „Хаусенгел“ е да координира този процес.

Много социални асистенти предпочитат да пътуват с микробус.

Това е директен и удобен транспорт за лица от дома им до адреса на германско семейство. Ако изберете този вид транспорт, ще уточним с Вас приблизително кога трябва да пристигнете при семейството и ще уговорим с наши външни служители да ви придружат за подписването на първия Ви договор.

Микробус
Автобус се движи по улицата

Пътуване с международен автобус

Ако социалният асистент пристига с автобус, измираме мястото, където да дойде, за да бъде близо до потенциалния Възложител / до обгрижвания. Служител от външната служба ще Ви посрещне на автогарата и ще Ви заведе до мястото на поръчката. „Хаусенгел“ си сътрудничи с фирми за автобусни преводи като „Синдбад“ или „Юролайнс“. Затова предлагаме възможност да поръчаме билет за заинтересуваните и да получим допълнително 15% отстъпка върху покупката. Потърсете ни!

Пътуване със собствен автомобил

Тази опция е възможна след уговорка с потенциалния Възложител. Обгрижваните невинаги имат свободни паркоместа пред дома си. Процедира се като при пътуване с микробус. Установява се времето за пристигане на социалния асистент и се ангажира служител от външната служба. Договорът се подписва в присъствие на представителя.

Коли на магистралата
Една стая за гости

Нощуване в Хескем

При нужда разполагаме с малка къща за гости близо до бюрото ни в Германия, в която гарантираме безплатно храна и нощувки на своите франчайзополучатели.

Списък преди отпътуване

Как да се подготвим за поръчката?

Една жена си стяга куфара

Знаем от опит, че първото пътуване в чужбина, особено по работа, е свързано с голям стрес. Чужда страна, чужд език, чужди хора – всичко ни кара да се съмняваме. Но не се страхувайте! Със следните съвети и нашата помощ ще можете да контролирате ситуацията.

Първо, разумно е да изготвите списък на необходимите неща, които ще бъдат полезни по време на пътуването и на изпълнението на поръчката, което по правило трае между 6 и 12 седмици.

Важни документи:

  • Лична карта
  • Шофьорска книжка
  • Документ за осигуряване
  • Документи, договори от фирмата, които потвърждават законността и сигурността на Изпълнителя
  • Пътни карти

Не бива да забравяте:

  • Изправен мобилен телефон със зарядно
  • Портфейл и евро за дребни разноски
  • Полско-немски разговорник или речник
  • Всички лекарства, които са Ви необходими, особено онези, които приемате постоянно, и обезболяващи

Ръчен багаж за из път:

  • Напитки / вода / термос с кафе или чай
  • Сандвичи / закуски
  • носни кърпички или мокри кърпи за бърсане на ръце

В зависимост от времетраенето на поръчката не забравяйте:

  • Облеклото - (включително бельо) да бъде изрядно и съобразено със съответното годишно време. Дори социалният асистент да тръгва през лятото, си струва да вземе един топъл пуловер, както и някакви дрехи за дъжд. Струва си и да не забравяте за удобните обувки.
  • Книги – за хора, които не ползват интернет в чужбина, препоръчваме да вземат любимата си книга или готварска книга, за да намалят стреса при приготвянето на храната.
  • Козметика и хигиенни продукти – душ гел или сапун, минимум две кърпи, шампоан, четка за коса, паста и четка за зъби, пантофи, чехли за баня.
  • Лаптоп, таблет или традиционните кръстословици.

Преди началото на поръчката е добре да оставите на роднините си информация за свързване с германското семейство, за да може всички страни да се чувстват спокойни и сигурни.

Координаторите на „Хаусенгел“ са на Ваше разположение от понеделник до петък между 08:30 ч. и 17:30 ч. на следните телефонни номера:

+359 2 995 12 53
+359 879 888 168

За спешни ситуации Ви предоставяме и служебен номер, на който може да получите помощ след 17:30 ч. в работни дни и през уикендите:

+49 151 565 178 07