Подготовка за пътуването
След като приключи процесът за набиране на персонал и решим да работим с конкретен човек, организираме онлайн обучение за нашите франчайз-получатели. По време на обучението могат да се обсъдят подробностите на договора за франчайзинг, да се обясни формата и обхвата на сътрудничеството ни и да разсеем съмненията Ви. Целта на обучението е да се предаде ефективно най-важната информация, правата и задълженията на социалния работник, както и да се разяснят принципите на франчайз-системата.
Списък преди отпътуване
Как да се подготвим за поръчката?
Знаем от опит, че първото пътуване в чужбина, особено по работа, е свързано с голям стрес. Чужда страна, чужд език, чужди хора – всичко ни кара да се съмняваме. Но не се страхувайте! Със следните съвети и нашата помощ ще можете да контролирате ситуацията.
Първо, разумно е да изготвите списък на необходимите неща, които ще бъдат полезни по време на пътуването и на изпълнението на поръчката, което по правило трае между 6 и 12 седмици.
Важни документи:
- Лична карта
- Шофьорска книжка
- Документ за осигуряване
- Документи, договори от фирмата, които потвърждават законността и сигурността на Изпълнителя
- Пътни карти
Не бива да забравяте:
- Изправен мобилен телефон със зарядно
- Портфейл и евро за дребни разноски
- Полско-немски разговорник или речник
- Всички лекарства, които са Ви необходими, особено онези, които приемате постоянно, и обезболяващи
Ръчен багаж за из път:
- Напитки / вода / термос с кафе или чай
- Сандвичи / закуски
- носни кърпички или мокри кърпи за бърсане на ръце
В зависимост от времетраенето на поръчката не забравяйте:
- Облеклото - (включително бельо) да бъде изрядно и съобразено със съответното годишно време. Дори социалният асистент да тръгва през лятото, си струва да вземе един топъл пуловер, както и някакви дрехи за дъжд. Струва си и да не забравяте за удобните обувки.
- Книги – за хора, които не ползват интернет в чужбина, препоръчваме да вземат любимата си книга или готварска книга, за да намалят стреса при приготвянето на храната.
- Козметика и хигиенни продукти – душ гел или сапун, минимум две кърпи, шампоан, четка за коса, паста и четка за зъби, пантофи, чехли за баня.
- Лаптоп, таблет или традиционните кръстословици.
Преди началото на поръчката е добре да оставите на роднините си информация за свързване с германското семейство, за да може всички страни да се чувстват спокойни и сигурни.
Координаторите на „Хаусенгел“ са на Ваше разположение от понеделник до петък между 08:30 ч. и 17:30 ч. на следните телефонни номера:
+359 2 995 12 53
+359 879 888 168
За спешни ситуации Ви предоставяме и служебен номер, на който може да получите помощ след 17:30 ч. в работни дни и през уикендите:
+49 151 565 178 07