<
Schliessen
Schliessen
Жена на гарата

Подготовка за пътуването

След като приключи процесът за набиране на персонал и решим да работим с конкретен човек, организираме онлайн обучение за нашите франчайз-получатели. По време на обучението могат да се обсъдят подробностите на договора за франчайзинг, да се обясни формата и обхвата на сътрудничеството ни и да разсеем съмненията Ви. Целта на обучението е да се предаде ефективно най-важната информация, правата и задълженията на социалния работник, както и да се разяснят принципите на франчайз-системата.

Подготовка за пътуването
При първата поръчка в сътрудничество с „Хаусенгел“ г-жа Зофия заминава в края на 2016 г. Тя си спомня добре тази поръчка. „Много се страхувах. Всеки път, когато отиваме на ново място, се поражда страх, който се дължи на неизвестността. Това е естествено.“ Когато пристига на мястото, става ясно, че стресът е бил излишен, тъй като новият социален асистент получава помощ и подкрепа от всички страни. Първата среща с новото семейство протича в приятелска атмосфера. „Приеха ме много мило. Всички в това семейство ми се усмихваха. Партньорката, която смених, ме запозна с новите ми задачи и ми предостави цялата информация, необходима за работата. Семейството се оказа мило и дружелюбно. И обгрижваното лице беше мил, спокоен и уравновесен мъж. Спомням си го много добре.“ Навлизането в нова среда е улеснено от широката подкрепа, която Зофия получава не само от семейството и представителството, но и от служителите на „Хаусенгел“.

Списък преди отпътуване

Как да се подготвим за поръчката?

Една жена си стяга куфара

Знаем от опит, че първото пътуване в чужбина, особено по работа, е свързано с голям стрес. Чужда страна, чужд език, чужди хора – всичко ни кара да се съмняваме. Но не се страхувайте! Със следните съвети и нашата помощ ще можете да контролирате ситуацията.

Първо, разумно е да изготвите списък на необходимите неща, които ще бъдат полезни по време на пътуването и на изпълнението на поръчката, което по правило трае между 6 и 12 седмици.

Важни документи:

  • Лична карта
  • Шофьорска книжка
  • Документ за осигуряване
  • Документи, договори от фирмата, които потвърждават законността и сигурността на Изпълнителя
  • Пътни карти

Не бива да забравяте:

  • Изправен мобилен телефон със зарядно
  • Портфейл и евро за дребни разноски
  • Полско-немски разговорник или речник
  • Всички лекарства, които са Ви необходими, особено онези, които приемате постоянно, и обезболяващи

Ръчен багаж за из път:

  • Напитки / вода / термос с кафе или чай
  • Сандвичи / закуски
  • носни кърпички или мокри кърпи за бърсане на ръце

В зависимост от времетраенето на поръчката не забравяйте:

  • Облеклото - (включително бельо) да бъде изрядно и съобразено със съответното годишно време. Дори социалният асистент да тръгва през лятото, си струва да вземе един топъл пуловер, както и някакви дрехи за дъжд. Струва си и да не забравяте за удобните обувки.
  • Книги – за хора, които не ползват интернет в чужбина, препоръчваме да вземат любимата си книга или готварска книга, за да намалят стреса при приготвянето на храната.
  • Козметика и хигиенни продукти – душ гел или сапун, минимум две кърпи, шампоан, четка за коса, паста и четка за зъби, пантофи, чехли за баня.
  • Лаптоп, таблет или традиционните кръстословици.

Преди началото на поръчката е добре да оставите на роднините си информация за свързване с германското семейство, за да може всички страни да се чувстват спокойни и сигурни.

Координаторите на „Хаусенгел“ са на Ваше разположение от понеделник до петък между 08:30 ч. и 17:30 ч. на следните телефонни номера:

+359 2 995 12 53
+359 879 888 168

За спешни ситуации Ви предоставяме и служебен номер, на който може да получите помощ след 17:30 ч. в работни дни и през уикендите:

+49 151 565 178 07