Запазете час за консултация +359 2 995 12 53 Чат в WhatsApp
Уеб чат

Изисква се съгласие

За да използвате чата UserLike, моля, дайте съгласието си за маркетингови бисквитки. Тези бисквитки са необходими, за да може UserLike да оптимизира и персонализира услугата за чат. Вашето съгласие може да бъде оттеглено по всяко време.

Политика за „бисквитки"

info(at)hausengel.bg
Schliessen
Schliessen

Работа или призвание

Kalinka Popova

Казвам се Калинка Попова и от скоро съм партньор на Хаусенгел. Радвам се, че направих този избор, защото срещнах всеотдайност и личен ангажимент от служителите на Хаусенгел, търпение и старание в намирането на най-подходящия за мен случай.

Дейността на социалният асистент е трудна и напрегната, понякога и недооценена, но винаги удовлетворяваща!

Денят със сигурност не започва по стандартния начин - отиваш на работа и вършиш рутинно поставените ти задачи. Като болногледач в домашни условия, влизам в много и различни семейства, попадам в много различни условия и ситуации, съпреживявам техните радостите и болките. Старая се да съм подкрепата, от която семействата имат нужда в обгрижването на техния специален роднина. 

Някои от тях са отчаяни, други са мобилизирали всички сили, за да преодолеят поредното житейско предизвикателство. В такъв момент се опитвам да им бъда довереница и опората, от която се нуждаят. Те трябва просто да вярват, да обичат и с наша помощ да не се отказват да се борят за добруването на своя роднина.

Сегашният ми пациент е диабетик с деменция и високо кръвно налягане. Най-трудният период е в началото, докато се изгради доверие между пациента и мен. Въоръжавам се с търпение и ден след ден нещата се подреждат. При моят пациент , заради диабета е важно храната да бъде балансирана, съобразена с болеста. Трябва да внимавам с плодовете, бисквитките за следобедното кафе и продуктите, които използвам в готвенето. Заради деменцията, той често забравя, че вече е ял и ме пита кога ще се храним. Затова реших да оставям за известно време празната чиния и чашата от кафе на масата пред него, за да му показва, че вече е ял. Търся простички решения, които да са в помощ и за двама ни. С търпение и разбиране изграждам доверие между нас, така че пациента да ме попита, а сега на къде да вървим, какво ще правим. Вечер когато той вече е в леглото, обгрижен и доволен, идва ред и на моята почивка и удовлетворение след един успешен ден. 

Всеки ежедневен успех, всяка малка победа, всяко адекватно приложимо решение за обгрижвания и неговото семейство, са повод за усмивка на удовлетворение.

Благодарна съм на екипът на Хаусенгел. Доста ги затруднявам докато ми намерят подходящ адрес, защото дъщеря ми живее в Дюселдорф и аз, като всяка майка искам да съм наблизо до детето си. Последният адрес е само на 27 км.  и за Великден дъщеря ми ме посети в моята почивка. Щастлива съм. 

За момичетата в офиса на Хаусенгел това не е лесно, тъй като трябва да стиковат и двете страни.Трябва да напаснат изискванията на семействата, нуждите на обгрижвания и моите желания и възможности, както и близостта до дъщеря ми.

Справят се, винаги се обаждат и питат как съм . Вниманието е много важно за нас болногледачите, дава ни сигурност, а при нужда – кураж и опора. 

Желая им здраве, късмет и търпение.

Хаусенгел – сигурност и опора за партньорите си

Emil Borisov
Привет на всички, за които моето споделяне би било полезно и интересно!
Казвам се Емил Борисов и преди почти седем години по стечение на обстоятелствата/желание за смяна на професията по лични причини/..., започнах работа като болногледач в Германия със "почти никакъв немски"! На хората, които са в този бранш/Социални асистенти/ им е известно, че голяма част от фирмите правят компромиси по отношение нивото на езика , когато обстоятелствата го налагат.

Бъдете смели и уверени, доверете се на Хаусенгел

Denka Stefanova
От 3 години работя с Хаусенгел по препоръка на моя приятелка, която ме увери, че фирмата е коректна. В началото имах страхове и притеснения, но още след първия разговор с Хаусенгел се успокоих. Координаторките бяха много отзивчивчиви и добронамерени и това ми вдъхна кураж и доверие. Повярвах и така започна моето сътрудничество с Хаусенгел.

Думи на един Болногледач, успешен за себе си и за тези , които обгрижва!

Tonka Todorova, Pravets
Казвам се Тонка Тодорова и съм от София. С моя житейски и професионален опит, образование, умение и знание, реших че мога да бъда полезна като болногледач и да подпомогна финансово семейството си. Работих известно време с една фирма за гледане на възрастни и болни хора. От моя близка чух прекрасни отзиви за Хаусенгел и се свързах лично с екипа. В дълъг и обстоен разговор, ми бяха разяснени както условията за партньорство с Хаусенгел, така и всички предимства и облекчения на това партньрство. Не след дълго получих отлично предложение с отлично възнаграждение.
Пишете през WhatsApp директно
Запазете час сега
Обадете се +359 2 995 12 53
Пишете на info(at)hausengel.bg адреса