Хаусенгел – сигурност и опора за партньорите си
Emil Borisov
Привет на всички, за които моето споделяне би било полезно и интересно!
Казвам се Емил Борисов и преди почти седем години по стечение на обстоятелствата/желание за смяна на професията по лични причини/..., започнах работа като болногледач в Германия със "почти никакъв немски"! На хората, които са в този бранш/Социални асистенти/ им е известно, че голяма част от фирмите правят компромиси по отношение нивото на езика , когато обстоятелствата го налагат.
От самото начало разбрах колко важно, дори първостепенно е да имам добро владеене на езика и започнах самостоятелно "да надграждам" познанията си... След като вдигнах нивото на немския си, започнах да си търся фирми с по добро заплащане и естествено с по-добри общи условия - здравни застраховки, заплащане на пътни разходи и т.н.
Работил съм за кратко и в Австрия , а в Германия съм работил за три фирми преди да се "запозная", за мой късмет и радост, с представителите на Хаусенгел...
Когато започнахме "опознавателните" разговори с координаторката от софийския офис, бях силно впечатлен най- вече от нещо, което във нито една друга фирма не ми беше предлагано, а именно: АЗ МОЖЕХ да ОПРЕДЕЛЯМ каква заработка да изискам. Можех сам да определя приходната част за обгрижването на пациента от представената ми оферта.
Това за мен определи "първоначалната и съществена разлика" в предложението на Хаусенгел и другите фирми, с които бях във контакт, търсейки по-оптимален вариант за себе си. Отново акцентирам на факта, че имам прилично дълъг опит и В2 /разговорно/ ниво на владеене, на езика.
От самото начало с Хаусенгел усетих една "педантична загриженост" и готовност по всяко време да коментираме възникнали специфични ситуации...
Сега искам да споделя една прясна автентична ситуация , за която мога да кажа ,че на този етап наистина ме закова мощно като партньор на Хаусенгел!
В началото на септември бях на адрес за обгрижване на пациент, но се наложи да бъда опериран по спешност в немска болница, операция на гръбначния стълб.
Естествено, че имах някакви "първосигнали притеснения", дали всичко със здравните ми застраховки е наред, защото вече имах приблизителна информация колко ще струва операцията и кой ще я плати! Сумата беше наистина достатъчно сериозна!
До този момент нито веднъж не се бе наложило да предприемам някакво лечение на работното място. В тази комплицирана ситуация, през цялото време подържах контакт с координатора ми в Хаусенгел, който ми съдействаше плътно преди операцията, при постъпване по спешност в болницата и по време на след оперативното ми лечение...
Застраховката ми покри всичко, което касаеше моето пребиваване в болницата и лекарствата след операцията...
Сега отново съм на адрес, който ми е предоставен от фирмата... и съм със ясното съзнание, че зад гърба си имам сериозен, всеотдаен и обгрижващ екип, който се доказа в тежък за мен момент.
Базирайки се на моя скромен и нескромен опит ще споделя ,че за мен освен тривиалните препоръки към по-новите колеги и колежки, много е важно на работното си място да давам от себе си, да подарявам нещо всеотдайно, като положен труд, специално внимание, импровизация... без да очаквам или изисквам да ми бъде екстра заплатено или "отблагодарено"!
Това прави разликата и вдига нивото на болногледача пред пациента и неговите близки. Това ми дава и онова чисто, некомерсиално удовлетворение от работата... и ме кара да се чувствам в голяма степен патриот, ако щете дори. Защото освен, че защитавам собственото си реноме и това на Хаусенгел, кото съм по-добрият, по- успешния болногледач..., аз защитавам и реномето на България.
В заключение ще кажа, че се чувствам доста уютно обгрижван от координаторките на Хаусенгел и благодаря от сърце за всичко, което са !