Въпреки това франчайзополучателите на Хаусенгел, които са изцяло обгрижени, няма от какво да се страхуват. Те получават професионална подкрепа по всички проблемни въпроси. Телефонните консултации се предоставят от квалифицирани, медицински лица и сътрудници от немската служба по обгрижване. Консултирането е насочено към болногледачи, които биха искали да получат отговори по въпроси относно обгрижването по време на работа в Германия, то не е под форма на медицински съвет, а се извършва от квалифицирани хора с подходящо обучение и опит. Нашите консултанти предлагат знанията си безплатно и спомагат за решаване на проблеми, които възникват по време на работа. Независимо дали става въпрос за проблем с пациент или неочаквана ситуация по време на договора, ние сме насреща за вас.
Как функционира това? Всеки болногледач има свой личен съветник, който винаги е първото лице за контакт с Хаусенгел. Към него той трябва да се обръща най-напред, когато има въпроси. Директен контакт с всички консултанти можете да намерите на нашия уебсайт. Незабавна консултация е възможна в работно време, т.е. от понеделник до петък от 8.30 до 17.30 часа. Запитванията, получени извън тези часове и през почивните дни, ще бъдат обработени възможно най-бързо на следващия работен ден. Винаги сме до нашите болногледачи, когато имат нужда от нас.