Schliessen
Schliessen

Клиенти потвърждават ТОП обслужването на клиентите на Хаусенгел: Немска награда за клиент

Кои компании имат най-много доволни клиенти и най-добро обслужване? Това многократно беше основният въпрос на голямата национална класация "Немска награда за клиент 2022/23", която беше проведена от Германската асоциация за изследване на потребителите (DtGV). За тази цел бяха получени над 339 000 мнения на клиенти за общо 2 589 компании от 258 сектора. Хаусенгел се отличава особено положително в сектора на агенциите за предоставяне на грижи и получава ТОП оценка за обслужване на клиенти. За трети пореден път компанията доказва, че нуждите на клиентите играят централна роля.

Siegel Deutscher Kunden-Award: Zum Dritten Mal in Folge TOP-Pflegekräftevermittler

„Ние не продаваме автомобили, а посредничим в предоставянето на услуги, основани на доверие. В най-добрия случай грижите и подкрепата в дома са голяма подкрепа за всички. Въпреки това никой не взема това решение с лека ръка. Някои възрастни хора или дори роднини първоначално трудно приемат идеята да получат външна помощ. Ето защо е много важно да познаваме нуждите на семействата в ситуация на нужда от грижи и да реагираме на тях", обяснява Юлиане Бол, член на управителния съвет на Хаусенгел. Това е единственият начин да се постигне добро качество на услугите. "Нашата цел е да укрепим домашните грижи и подкрепа. Правилната услуга в точното време и на точното място е това, от което се нуждаят засегнатите". За тази цел Хаусенгел разчита преди всичко на качествени експертни съвети, когато се обаждат хора, в чието семейство е възникнал случай на необходимост от грижи или които биха искали да получат предварителна информация. "Искаме да предоставим на тези, които търсят съвет, солидна основа за вземане на решения. Това включва предаване на актуална и вярна информация. В допълнение към фактите обаче е също толкова важно да се изслушваме и да уважаваме съответната история на семействата", казва Бол. Всички консултанти по грижи в Хаусенгел са обучени професионалисти от амбулаторната и акредитираната служба за грижи в Хаусенгел. Те оценяват ситуацията с грижите на семействата от професионална гледна точка и по този начин могат да дадат и много индивидуални съвети относно организацията на грижите в дома. По време на целия период на грижи семействата имат постоянно лице за контакт до себе си. Телефонът за спешни случаи и като цяло добрата достъпност относно всички въпроси също допринасят за високото ниво на ориентация към клиента.

 

„Много се радваме да получим Немска награда за клиент 2022/23 и благодарим на нашите клиенти за доверието и положителната оценка", казва Бол. Важно е да сме в тесен контакт с всички, които участват в грижите. "Обратната връзка е от съществено значение за нашата работа и за оптимизирането на нашите услуги. Чудесно е, че получаваме оценка за това с тази награда. В бъдеще ще продължим да работим за това нашите клиенти да се чувстват напълно обгрижвани. Тя е особено доволна, че за трети пореден път компанията е успяла да вземе приза за ТОП обслужване на клиентите.

Предистория на Немска награда за клиент 2022/23

„Немска награда за клиент 2022/23" е онлайн проучване сред клиенти, които са подбрани по отношение на социално-демографските им характеристики, така че да представляват представителна извадка на населението. Включени са само мненията на хора, които са били клиенти на оценяваното дружество през последните 3 години. Опитът в обслужването на клиентите в Хаусенгел беше оценен положително от анкетираните по 10-степенна скала (1 = катастрофален, 10 = отличен) и получи оценка за обслужване на клиентите от 7,75. Допълнителна информация за проучването и резултатите можете да намерите тук.