„Hausengel“ получава още една награда за най-добро обслужване на клиентите

Като част от независимото проучване "Награда на немските потребители за 2020/21" на Германското дружество за потребителски изследвания (DtGV), фирмената група „Hausengel“, отново получи награда за най-добро обслужване на клиентите в отрасъла за „предоставяне на грижи за възрастни и болни хора“. Според изследването, „Hausengel“, заема първо място между всички оценени компании, и следователно, е една от най-добрите фирми по отношение на ориентацията към клиентите и качеството на услугите.

Проучването "Награда на немските потребители за 2020/21" се основава на онлайн анкета, която обхваща всички отрасли на икономиката на национално ниво. Бяха събрани повече от 330 000 потребителски становища за общо 2261 компании от 233 сектора на индустрията. Клиентите, като представителна извадка от населението, бяха помолени, да изкажат тяхното мнение за предложените компании (DtGV). Групата „Hausengel“ също беше оценена по този начин в сектора на агенциите за грижи за възрастни хора и соцалните асистенти. Фирмата „Hausengel“ беше класирана на първо място със значителна преднина пред конкурентите си, като по този начин, още веднъж се потвърди изключително доброто и високо качество на обслужване на клиентите. Членката на управителния съвет на фирмената групировка „Hausengel“ г-жа Юлияне Бол сподели: "Ние благодарим на нашите клиенти за доверието им! В този несигурен момент, доброто обслужване на клиентите е по-важно от всякога. Разчитаме на добрата наличносг на желаещи, широк спектър от съвети, както и на бързата и съобразена според нуждите, помощ“.

„Hausengel“ е най-добрият посредник в "24 - часовите грижи"

От 15 години фирмата „Hausengel" предлага услугата „24 – часови грижи в домашна среда“, като допълнение към медицинските консултации и професионалните амбулаторни грижи. Тази година групата не само празнува своята годишнина, но и постигнатият успех. Г-жа Бол зави още: „Доволни сме, че след като списание „Фокус“, ни награди като най-добрите в Германия в групата на предлагащите фирми на „24-часови грижи“, проучването на DtGV ни даде заслужено и тук първото място". Проведената анкета за „Най-доброто обслужване на клиентите в индустрията“, показва оценката на семействата и техните близки, които се нуждаят от помощ. Основателите на фирмата, фамилия Венц, преди години също се изправя пред предизвикателството да намери подходящият човек, който да полага необходимите грижи за член на семейството им, и също така добре познават притесненията, проблемите,нуждите и желанията в такава ситуация. Г-жа Бол подчерта още: „Ние приемаме нашият принцип – пълно обгрижване – буквално и сме в непрекъснат диалог с нашите клиенти и партньори, разчитаме изцяло на мрежови грижи и подкрепа. Редовното обучение на служителите, клиентските проучвания от наша страна, както и обменът с институциите в сектора на здравеопазването, са важни градивни елементи за непрекъснатото развитие на нашата услуга. Успехът и положителните отзиви на клиентите са доказателство за това. Като най-добър посредник в „24-часовата грижа“, няма да се отпуснем на лаврите си, а ще продължим да играем активна роля в оформянето на сектора на грижите в домашна среда. Ние се ангажираме да гарантираме, че високите стандарти, които сме създали, трябва да се спазват от всички и повсеместно“.

Актуални съобщения
Поглед зад кулисите, съобщения и събитията
Всички новини
 Великденска Лотария

Великденска Лотария

Фирма „Хаусенгел“ оценява отдадеността на лицата, които работят в чужбина, полагайки грижи за възрастни и болни хора. Не всеки е съгласен да работи по време на Великден. Подготвили сме томбола за...

Ограничения за влизане в Германия от регионите с разпространение на мутациите от Корона- вируса – Какви са актуалните ограничения?

За да се ограничи разпространението на новите мутации на Корона- вируса, изискванията за влизане в Германия,непрекъснато се актуализират. До вчера нямаше допълнителни ограничения при влизането в...

С участието си в създаването на новия стандарт при т. нар. "24- часово обгрижване", фирма „Хаусенгел“ допринася за повече прозрачност и за по-

Услугата, която се предоставя под формата на т. нар. "24-часова грижа", става все по- необходима и все по - важна , но в същото време е налице липсата на единен стандарт за качество. В резултат на...