Запазете час за консултация +359 2 995 12 53 Чат в WhatsApp
Уеб чат

Изисква се съгласие

За да използвате чата UserLike, моля, дайте съгласието си за маркетингови бисквитки. Тези бисквитки са необходими, за да може UserLike да оптимизира и персонализира услугата за чат. Вашето съгласие може да бъде оттеглено по всяко време.

Политика за „бисквитки"

info(at)hausengel.bg
<
Schliessen
Schliessen

Всички хубави неща идват по три: Focus отново награждава Хаусенгел

Добър, по-добър, най-добър - Hausengel получава за трети път наградата "Най-добър в Германия" от Focus-Money. Сред 20 000 оценени компании семейната компания отново се откроява благодарение на многобройните положителни отзиви на клиентите.

Всяка добра оценка или препоръка за услугите на Hausengel е ценна, а сега и черешката на тортата: за трета поредна година Hausengel получи отличие от Deutschlandtest-Siegel "Най-добрите услуги за грижи и подкрепа в Германия". Както и миналата година, ние сме благодарни за всички положителни и конструктивни отзиви, които направиха възможно това конкретно постижение. "Всички хубави неща идват по три!", казва председателят Саймън Венц, доволен от наградата. "Тази награда от независимо проучване ни прави много щастливи и ни утвърждава в ежедневната ни работа. "

Макар че търсачки като Google и др. показват пълния набор от доставчици и възможности, става все по-трудно сред тях да се намерят действително най-добрите доставчици на услуги. Ето защо проучванията и наградите помагат за ориентация. Тази година Институтът за управленски и икономически изследвания (IMWF) анализира германския пазар по поръчка на Deutschland Test и бизнес списанието Focus-Money.

Проучването показва на кои компании германците се доверяват най-много. За тази цел бяха проучени около 20 000 марки и компании чрез методите на социалното слушане. В този процес се записват и оценяват в база данни отзиви на клиенти от многобройни източници в интернет. Предприятията, които получават особено добри резултати в това най-мащабно проучване на оценките на клиентите, получават награда - и Хаусенгел не прави изключение.

Но какво особено ценят клиентите в Хаусенгел?

1. Над 17 години опит. Компанията се ражда през 2005 г. от собствената си семейна история и по необходимост. Това означава 17 години опит в домашното обгрижване. В резултат на това се развиха съпричастност, осведоменост за качеството и широка гама от услуги към ежедневна подкрепа.

2. Квалифицирани болногледачи. 14. 000 болногледачи от Източна Европа са включени в групата на Хаусенгел. Компанията сама набира болногледачи и внимателно ги подготвя за назначаването им в Германия. В признатата от държавата Академия Хаусенгел те имат възможност да продължат образованието си в областта на обгрижването.

3. Индивидуална помощ. Обучени консултанти и широк набор от допълнителни услуги се предлагат в индивидуална подкрепа и в зависимост от конкретната ситуация.

"Работата в мрежа и обменът на информация с нашите клиенти и партньори са в основата на нашето по-нататъшно развитие и високите стандарти за качество, които си поставяме всеки ден. Ние приемаме буквално нашия принцип – обгрижвани по всяко време. Добрата достъпност, широката гама от консултантски услуги, както и бързата и съобразена с нуждите помощ във всяка фаза на ситуацията на грижа са нещо естествено за нас", обобщава Венц.

 

Повече информация за настоящата награда можете да намерите тук (от август): https://www. deutschlandtest. de/diebesten/

Пишете през WhatsApp директно
Запазете час сега
Обадете се +359 2 995 12 53
Пишете на info(at)hausengel.bg адреса